مطالب جالب

اس ام اس، دانلود، خواندنی

مطالب جالب

اس ام اس، دانلود، خواندنی

اس ام اس تبریک ماه مبارک رمضان

 اس ام اس تبریک ماه مبارک رمضان

 

رمضان آمد و آهسته صدا کرد مرا / مستعد سفـــر شهر خدا کرد مرا

از گلستان کرم طرفه نسیـمی بوزید / که سراپای پر از عطر و صفا کرد مرا

رمضان آمد و روان بگذشت / بود ماهی به یک زمان بگذشت

 شب قدری به عارفان بنمود / این معانی از آن بیان بگذشت  

 

اس ام اس تبریک ماه مبارک رمضان 

رمضان آمد و آهسته صدا کرد مرا / مستعد سفـــر شهر خدا کرد مرا

از گلستان کرم طرفه نسیـمی بوزید / که سراپای پر از عطر و صفا کرد مرا

رمضان آمد و روان بگذشت / بود ماهی به یک زمان بگذشت

شب قدری به عارفان بنمود / این معانی از آن بیان بگذشت

www.ebram.blogsky.com

رمضان ماه مناجات و دعا / رمضان پر بود از شور و صفا
ماه خالص شدن از کبر و ریا / رمضان ماه رسیدن به خدا 

www.ebram.blogsky.com

بـر هــر نفست اشاره دارد رمضان / بر عشق و عطش نظاره دارد رمضان

در ظلمت بیکرانه ی شبهامان / دریا دریا ستاره دارد رمضان . . .

ماه ضیافت الهی مبارک

www.ebram.blogsky.com

جمله زیر در ماه مبارک رمضان معنا میشود:

ساحل دلت را به خدا بسپار ، خودش قشنگ ترین قایق را برایت می فرستد

ماه بخشش گناهان بر همه  مبارک باد

www.ebram.blogsky.com

رمضان خوش آمدی من به تو عادت دارم
از تو با نغمه ی پرسوز شفاعت دارم
گرچه دیریست خدا رفته زیاد دل من
من به ایام خدا ولی ارادت دارم . . .فرارسیدن ماه رحمت و مغفرت الهی مبارک باد

www.ebram.blogsky.com

مسافرپروازرمضان :پروازت بی خطر، امیدوارم توشه ات فراوان
وسهم سوغات من، دعای شبهای قدرشما باشد . . .التماس دعا

www.ebram.blogsky.com

رمضان ماه عبادت فرصت بنده شدن
رمضان شوق اطاعت از گنه کنده شدن
رمضان بهار روح و به خدا پیوستن
رمضان شوکت زیبایی و زیبنده شدن . . .فرا رسیدن ماه رمضان بر شما مبارک

www.ebram.blogsky.com

ماه رمضان که بهترین حال شماست
در سیر و سلوک حق پر و بال شماست
نــور از صلــوات می ســتاند این ماه
ایــن روشنــی آبروی اعمال شماست . . .

www.ebram.blogsky.com

نظرات 1 + ارسال نظر
کانون وبلاگ نویسان شهر فین جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:10 ب.ظ http://kwfin.blogfa.com/

با سلام مطلب شما در کانون وبلاگ نویسان بخش فین منتشر شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد