مطالب جالب

اس ام اس، دانلود، خواندنی

مطالب جالب

اس ام اس، دانلود، خواندنی

دانلود بازی هیجانی Chicken Invaders 4 Ultimate

 

دانلود بازی جذاب Chicken Invaders 4: The Ultimate Omelette 2011

Chicken Invaders 4: The Ultimate Omelette سری جدید بازی بامزه و بسیار زیبای مرغ های مهاجم: اینبار حمله تمام املتی! است.

 بازی Chicken Invaders یکی از بازی های پرطرفدار ماجرایی می باشد که با توجه به سادگی خود بسیاری از افراد را در مجموعه طرفداران خود جای داده است. این بازی که نسخه های مختلفی دارد  نسخه شماره 4 خود را برای کریسمس 2011 عرضه نموده بود.
در این بازی جذاب که قابلیت دو نفره شدن را نیز دارد و امکان بازی تحت شبکه را نیز دارا می باشد، شما در پایین صفحه به عنوان یک سفینه جنگی فضایی باید با مرغ هایی که به سمت شما می آیند مبارزه کنید. این بازی مراحل مختلفی دارد و مرغ ها استراتژی های مختلفی را برای به دام انداختن شما به کار می برند. در مقابل شما می توانید با کسب امتیاز بالا از موشک های کشتار جمعی برای از بین بردن یک دسته بزرگ از مرغ ها استفاده کنید و همچنین انواع مختلف تیر هایی که در طی مراحل به دست می آورید، قابلیت تقویت و افزایش برد را دارند و شما را تشویق می کند تا بازی را جلو ببرید و رکورد بیشتری به دست آورید.

 

در طی مراحل شما مدال های مختلفی به دست می آورید، مانند رکورد پشت سر گذاشتن چند مرحله بدون از دست دادن امتیاز بر اثر اصابت مرغ ها با شما و ...

در این نسخه مرغ های فضایی  برای انتقام از ستمی که به برادران زمینی اشان شده است به مردم زمین حمله می کنند و شما می بایست به عنوان ناجی بشریت با  مرغ ها به مبارزه بپردازید . سال ها ستم به جوجه ها توسط انسان ها و کشتن آن ها و استفاده از گوشت آن ها برای غذا در منوی غذایی انسان ها جوجه های فضایی را بر آن داشت تا به زمین حمله کنند و حال اگر شما پیروز این جنگ نباشید در رستوران های فضایی در لیست منوی غذای فضاییان خواهید بود.

امیدواریم از این بازی جذاب، ماجرایی و هیجان انگیز لذت ببرید. 

                           

نظرات 1 + ارسال نظر
آوازه شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:30 ب.ظ http://www.avazehface.ir/

با سلام و تبریک سال نو .شما را دعوت میکنم به شبکه اجتماعی اوازه فیس(فیسبوک برای ایرانیان)یک تجربه جدید برای همه فارسی زبانان .از شما دوست عزیز خواهشمندم با عضویت خودتون تو این جامعه مجازی مارا حمایت کنید.عضویت شما باعث دلگرمی ما و تلاش بیشتر برای راحتی و ایجاد یک فضای مناسب و بی نقص برای استفاده هر چه بهتر از قابلیت های این شبکه هستش.با تشکر از توجه شما.
www.avazehface.ir این ادرس جامعه مجازی
www.avazehchat.irاینم ادرس چترومش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد